Споживачі обленерго отримали тестові повідомлення

19:46 16 листопада 2017 р.

Фото до новини

Учора всі споживачі ПрАТ «Львівобленерго», які зареєстровані в системі он-лайн розрахунків «Персональний кабінет», отримали на свої електронні скриньки інформаційні повідомлення.


Відео: Львівський прес-клуб

Про це сьогодні, 16 листопада, під час прес-конференції на тему: "Роз’яснення особливостей розрахунків за електроенергію юридичних споживачів", яка відбулася у Львівському прес-клубі, повідомив заступник начальника відділу електропостачання ПрАТ «Львівобленерго» Володимир Ребот.

- Повідомлення були розіслані всім споживачам в тестовому режимі. Можливо, хтось отримав кілька разів. За це ми просимо пробачення. Зараз це повідомлення інформативне. Але в подальшому ми будемо надсилати їх з інформацією про нараховану суму до сплати або коли буде змінюватися тариф, - каже він.

Заступник начальника відділу електропостачання ПрАТ «Львівобленерго» нагадав, що всі споживачі, які зареєстровані в «Персональному кабінеті» від «Львівобленерго», отримують інформацію про нарахування за спожиту електроенергію,  про тарифи, про обсяги спожитої електроенергії, про пільги  та субсидії, про заборгованість та про те, чи було проведено оплату.  Також тут можна подати покази лічильника, роздрукувати квитанцію або ж проплатити за спожиту електроенергію в режимі он-лайн. Та отримати відповіді на свої питання.

Директор з електропостачання ПрАТ «Львівобленерго» Костянтин Ющак зауважив, що зараз «Персональним кабінетом» користується понад сто тисяч абонентів. Проте це всього лише десята частина всіх споживачів, які користуються послугами «Львівобленерго».

Термінові повідомлення читайте на каналі DailyLviv.com в Telegram та у Facebook

dailylviv.com

 

новобудови Львів